måndag 4 februari 2008

I Singapore

Det har visat sig att min smarta losning med att skicka mail fran
mobilen har misslyckats. Darfor kunde jag inte skriva natt i
Amsterdam, men har i Singapore har de gratid internet (i 15 minuter
utan svenska tecken) sa jag skriver har.

Min forsta flygresa var ganska trakig (skriver mer om den i ett annat
inlagg nar jag har mer tid).
Andra flygresan (12 timmars resan) var trevliv... Fast man blev ratt
stel. Jag sag en film och nagra avsnitt av nagra TV-serier pa planets
underhallningssystem.
Jag sov NOG inte sa mycke som jag behover, men jag kanner mig utvilad nu...

Jag tyckte att Amsterdam hade en stor flygplats, men den ar ingenting
mot Singapore. Det tog mig 30 minuter att ga fran gaten dar mitt plan
anlande tills jag kom till gaten dar nasta plan gar... Jag kunde
visserligen ha tagit taget... Men mottion ar aldrig fel. Att hitta
vilken gate jag skulle till va darimot svart. Det gar 5 plan till
Perth harifran nastan samtidigt!!! Sa det var lite forvirrande...

Naja, so far so good.
Det har just slagit mig att jag inte ar i Europa langre utan ar i ett
asiatiskt land... Kanns konstigt liksom...


Jaha, nu har jag 4 minuter till sa jag far la avsluta. Flyga ar
trevligt an sa lange. Kan inte klaga pa benutrymmet, men mer hade dock
vart trevligare.
3 minuter
Nu aterstar bara 5 timmarsresan och sedan 7 timmar tag. Hua jag maste
ta mig fran flygplatsen till tagstationen... Det gor mig narvos.
2 minuter
Okej, jag maste ha tid att logga ut ocksa sa ha de sa bra alla som laser detta.
Snart sert ni ett nytt inlagg av mig

Bye

1 min kvar

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen!
Nu har jag lugnat mig... Nu vet du hur det är att flyga o hur flygplatser fungerar. Nu är du väl framme i Perth... får höra hur den etappen har funkat...
Har spelat match ikväll igen. Vi vann med 20 - 10, så nu leder vi ligan.
Tänker på dig därute i stora vida världen.